Bλάχα πλένει στο ποτάμι κι άλλη βλάχα τη ρωτάει: «Bλάχα μ’, τι 'σαι σκουμπωμένη και βαριά βαλαντωμένη, Tι ’ν’ τα νύχια σου βαμμένα, τα μαλλιά σου μπερδεμένα;». Πολυφωνικό τραγούδι με το Πολυφωνικό Συγκρότημα Πωγωνίου (1983)
Γιάννη μου το μαντίλι σου, τι το ’χεις λερωμένο βρε, Γιάννη Γιαννάκη μου βρε, παλληκαράκι μου. Το λέρωσε η ξενιτιά, τα έρημα τα ξένα βρε, Γιάννη Γιαννάκη μου βρε, παλληκαράκι μου. Πέντε ποτάμια το ’πλυναν κι έβαψαν και τα πέντε Γιάννη Γιαννάκη μου βρε, παλληκαράκι μου.
Ωχ, ν-έχετε γεια ψηλά βουνά και σεις κοντές ραχούλες, γεια σου Κατσαντώνη μου, και σεις κοντές ραχούλες, γεια σου καπετάνιε μου. Και σεις Τζουμέρκα κι Άγραφα, παλληκαριών λημέρια μην πείτε πως με πιάσανε, με προδοσιά, με δόλο, αρρωστημένο μ’ ηύρανε ξαρμάτωτον στο στρώμα.
Μου 'λεγεν η μάνα μου, μάθε γιε μου γράμματα, μάθε κοντυλίσμστα κι εγώ δεν την άκουσα, μπιστικός εγίνηκα. Ηπειρώτικο τραγούδι που ηχογραφήθηκε το 1983 σε στούντιο στο Παρίσι με το Πολυφωνικό Συγκρότημα Πωγωνίου.
Μεικτός, συγκαθιστός χορός που χορευόταν συνήθως στους γάμους, όταν συνόδευαν τη νύφη και τον γαμπρό στην εκκλησία. Στο κλαρίνο ο Ναπολέων Σααδεδήν (1983).
Ο Γιάννος και η Μαριγώ σ’ ένα σχολειό πηγαίναν , ο Γιάννος ξέρει γράμματα κι η Μαριγώ τραγούδια. Παραλογή που αφέρεται στον άτυχο έρωτα δυο νέων. Με το Πολυφωνικό Συγκρότημα Πωγωνίου και τον Ναπολέωντα Σααδεδήν στο κλαρίνο (1983).
Κλασικός δίσκος της Δόμνας Σαμίου μέσα απ’ τον οποίο εξοικειώθηκαν με το δημοτικό τραγούδι οι νεότερες γενιές. Συνδυάζει μια αισθητικά επιμελημένη παρουσίαση με την άρτια ερμηνεία και την άψογη ηχογράφηση. Το ομότιτλο κομμάτι που τραγουδήθηκε και χορεύτηκε κατά κόρον σε συναυλίες και κέντρα, αποτελεί το σήμα κατατεθέν της παρουσίας της […]
Πραγματικά μια παγκόσμια πρώτη αποτελεί τόσο ο δίσκος της OCORA που ηχογραφήθηκε στο Παρίσι όσο και η συναυλία που προηγήθηκε εκεί το Φεβρουάριο του 1983. Kαι τα δύο με πρωτοβουλία του Άρη Φακίνου έκαναν για πρώτη φορά γνωστή στην Γαλλία την ηπειρώτικη πολυφωνική μουσική, που ήδη από τότε βρισκόταν υπό […]
Προϊόν μιας «αλλιώτικης» συνεργασίας. Ύστερα από προσωπική πρόσκληση, η Δόμνα κυκλοφορεί στο Σείριο του Μάνου Χατζιδάκι αυτή τη συλλογή με κομμάτια που, καθώς σημειώνει η ίδια στο προσεγμένο εσώφυλλο, «είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούν σε δίσκο». Τον ευχαριστεί που της «έδωσε την ευκαιρία και την ελευθερία να παρουσιάσει αυτό […]