Οργανικός σκοπός γνωστός και ως «Αϊβαλιώτικο». Με τοους Κυριάκο Κωστούλα (κλαρίνο), Γιώργο Κόρο (βιολί), Νίκο Στεφανίδη (κανονάκι), Καρυοφύλλη Δοϊτσίδη (ούτι). Ηχογραφήθηκε το 1973.
Με αυτόν τον τίτλο είναι γνωστός αυτός ο νησιώτικος συρτός, στους παραδοσιακούς οργανοπαίκτες των νησιών (Κυκλάδες). Προφανώς είναι δημιούργημα κάποιου άγνωστου οργανοπαίκτη της Κύθνου. Είναι ένας παλιός σκοπός που τα τελευταία χρόνια δεν ακούγεται συχνά και σιγά – σιγά ξεχνιέται. Ο συρτός χορός στην Κύθνο χορεύεται ζευγαρωτά από έναν άντρα [...]
Οργανικός σκοπός σε 2σημο ρυθμό με προέλευση την Εύβοια. Ζωντανή ηχογράφηση του 1990 στην Πολιτιστική Εταιρεία ΠΑΝΟΡΑΜΑ στην Αθήνα. Στο βιολί ο Νίκος Οικονομίδης.
«Κάβο Ντόρο» ονομάζεται τόσο το νοτιότερο ακρωτήριο της Εύβοιας όσο και ολόκληρο το νοτιοανατολικό τμήμα του νησιού, από όπου κατάγεται αυτός ο ρυθμικός, στρωτός και ζωηρός κυκλικός χορός σε μέτρο 2/4, βασικό στοιχείο του τοπικού ρεπερτορίου. Οι χορευτές πιάνονται σταυρωτά και, όταν το κέφι φουντώνει, συνοδεύουν το χορό με σατιρικά [...]
Οργανικός σκοπός από την Κάλυμνο. Ηχογραφήθηκε το 1961. Κυκλοφόρησε σε δίσκους extended play 45 στροφών «Ελληνικοί χοροί 2» (Fidelity 8241 & 7777, 1961), σε επιμέλεια Δόμνας Σαμίου.
Αντικριστός χορός 9σημου ρυθμού (2-3-2-2). Ο σκοπός αυτός είναι ιδιαίτερα γνωστός στους Μεγαρίτες, οι οποίοι, κατά πάσα πιθανότητα, τον έμαθαν από τους πρόσφυγες του χωριού Μελί της χερσονήσου Ερυθραίας, όταν εκείνοι εγκαταστάθηκαν σε περιοχή κοντά στα Μέγαρα Αττικής. Ηχογραφήθηκε το 1995.
Οργανικός σκοπός σε 9σημο ρυθμό με προέλευση το Πήλιο. Ηχογραφήθηκε σε στούντιο το 1995. Βασισμένο σε καταγραφή του Σίμωνα Καρά που ανήκει στη συλλογή του Συλλόγου προς Διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής.
Οργανική απόδοση του τραγουδιού Μαρμαρινός καρσιλαμάς. Στο βιολί ο Γιώργος Μαρινάκης. Ο καρσιλαμάς είναι αντικριστός χορός. Ως παραδοσιακός και κυρίως γαμήλιος χορός, συναντάται σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, με ποικίλες παραλλαγές και τοπικές διαφοροποιήσεις. Ηχογραφήθηκε το 1997.
Ηχογραφήθηκε σε στούντιο το 1986. Τον σκοπό κατέγραψε η Δόμνα Σαμίου το 1982, στο χωριό Σήμαντρα Χαλκιδικής, από τους μουσικούς Γιάννη Νικολαϊδη (βιολί) και Αντώνη Θωμαΐδη (λαούτο).
Τον σκοπό κατέγραψε η Δόμνα Σαμίου το 1965 στα Χανιά. Στην κρητική λύρα, η Ασπασία Παπαδάκη. Στην Κρήτη συναντάμε τέσσερις βασικούς τύπους χορών: τον συρτό, που χορεύεται κυρίως στην περιοχή των Χανίων· τη σούστα, χαρακτηριστικό χορό του Ρεθύμνου· και τον πεντοζάλη μαζί με τον καστρινό, χορούς που προέρχονται από το [...]