Σφουγγαράδικο τσιμάρισμα ⬥ Ε, γιάλεσα γιαλέσα, αγάντα γιαλέσα, γιαλέσα ε, γιαλέσα, αγάντα γιαλέσα, γιαλέσα, βρε λεβέντες, σας κόψω γω βιολέντες, βρε όλων όπο ένα δύο βρε της Μαρίκας δεν της δίνω γιαλέσα, λεβεντόνια, της Μπαρμπαριάς γλαρόνια. Κόρη και νιος ’ρωτεύουνταν από το παραθύρι, ο νιος τση ζήτα το φιλί κι [...]
Αχ, μέρα δεν εξη– αχ, μέρα δεν εξημέρωσε· έρι, μέρα δεν εξημέρωσε κι αυγή που να μην κλάψω κι α– Έρι, να θυμηθώ τις– αχ, να θυμηθώ τις χάρες σου· έρι, να θυμηθώ τις χάρες σου, να μην αναστενάξω, να– Χίλιες κι αν δουν τα μάτια μου, χίλιες κι αν [...]
Οργανικός σκοπός από την Κάλυμνο. Ηχογραφήθηκε το 1961. Κυκλοφόρησε σε δίσκους extended play 45 στροφών «Ελληνικοί χοροί 2» (Fidelity 8241 & 7777, 1961), σε επιμέλεια Δόμνας Σαμίου.
Σφουγγαράδικο τσιμάρισμα ⬥ Ω, ντιρλαντά, ντιρλάνταντα, ω, ντιρλαντά και τέζα μια βρε, για την Τούρκα, τη Ρωμιά. Ω, ντιρλαντά κουνέλα μου, βρε, και κουνελομάνα μου, βρε, η κουνέλα και η βιόλα βρε, φάγαν τα ψωμιά μας όλα. Βρε, του παπά μας το γα(ϊ)δούρι βρε, έβγαλε κακό στη μούρη, ρε, και [...]
Έρι, ο μισεμός είναι καημός, το κατευόδιο ζάλη και το καλωσορίσατε, αχ Μαρούλι, είναι χαρά μεγάλη. Τραγούδι από την Κάλυμνο που αναφέρεται στην αναχώρηση των σφουγγαράδων. Με τον Νίκο Οικονομίδη στο βιολί και το τραγούδι (2001).
Έρι, ο μισεμός είναι καημός, το κατευόδιο ζάλη και το καλωσορίσατε, αχ Μαρούλι, είναι χαρά μεγάλη. Τραγούδι από την Κάλυμνο που αναφέρεται στην αναχώρηση των σφουγγαράδων. Ηχογραφήθηκε το 1963 με την Αμαλία Παπαστεφάνου.
Η σούστα είναι χορός 2σημου ρυθμού με σταυρωτή λαβή των χεριών που συναντάται, με διαφοροποιήσεις στο μελωδικό και χορευτικό μοτίβο, σε όλα τα Δωδεκάνησα. Ηχογραφήθηκε το 1961. Στην τσαμπούνα ο Νίκος Τάλιας.